top of page

Szkolenia, warsztaty i prelekcje

W ramach swojej działalności Fundacja organizuje szkolenia, warsztaty i prelekcje tematyczne dla dzieci, młodzieży oraz rodziców, pedagogów i wychowawców.

Przykłady szkoleń dla rodziców, wychowawców, pedagogów:

  • „Sto razy już Ci powtarzałem…” – narzędzia skutecznej komunikacji,

  • „Jak do ściany…” – sposoby dotarcia do dziecka, które wszystko neguje albo milczy,

  • „I co ja mam zrobić?” – skuteczne poradnictwo dla dzieci i młodzieży,

  • "Jak przekonać kogoś do swoich racji?" – skuteczne strategie skutecznej komunikacji perswazyjnej,

  • „Jakoś leci…” – sztuka zachęcania młodzieży do otwartej komunikacji,

  • "To dziecko potrzebuje pomocy" - jak pracować z rodzicami ”trudnych” dzieci,

  • "No nie fajnie" - o potrzebach dzieci i młodzieży w trudnych sytuacjach życiowych,

  • „Weź się w końcu ogarnij” – obniżony nastrój i myśli depresyjne z perspektywy młodego człowieka,

  • "Chyba się potnę…" – skąd ta autoagresja u dzieci i młodzieży?,

  • „Dlaczego to robisz?” – skąd bierze się autoagresja wśród dzieci i młodzieży?,

  • "Tu na pewno tego nikt nie doświadcza" – efektywny program profilaktyki przemocy rówieśniczej,

  • „Czas na miłość” – jak rozmawiać z nastolatkami na te tematy?,

  • "Coś wymyślę" – narzędzia pracy z dziećmi i młodzieżą,

  • "Dajcie wy mi wszyscy święty spokój…" – rozpoznawanie i skuteczna reakcja na kryzys emocjonalny młodego człowieka,

  • „Już nie mogę…” – jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu w pracy z dziećmi i młodzieżą?,

  • "Daj mi spokój…" – rozumienie i skuteczne reakcje na złość młodych osób,

  • "Wiecznie tego za Ciebie robić nie będę" - jak wspierać dziecko w usamodzielnianiu się?,

  • "Brawo geniuszu…" – sztuka chwalenia i … ganienia,

  • „Ty nic nie ogarniasz…” – skuteczna komunikacja z dziećmi i młodzieżą,

  • "Wszystko w porządku, daj mi spokój wreszcie" - Jak rozmawiać z dzieckiem, które nie chce rozmawiać o swoich problemach?,

  • "Cyberprzemoc" – jak zapobiegać niebezpieczeństwom w Internecie?,

  • "Tak, pogadaj sobie jeszcze…" - skuteczna komunikacji z młodymi ludźmi,

  • "Moi rodzice są naprawdę spoko" – kluczowe elementy dobrej relacji z dziećmi i młodzieżą,

  • "Bez kitu…to tylko net" – tworzenie zasad bezpiecznego korzystania z Internetu,

  • "Chroń dziecko w sieci" – o wpływie szkodliwych treści w sieci na dzieci i młodzież,

  • "One teraz tak wszystkie?" -  przemoc rówieśnicza, o co w tym wszystkim chodzi?,

  • "Nie tego Cię uczyłam…" - wpływ presji na zachowania i życie młodych ludzi,

  • "Weź pokaż temu frajerowi…" - przyczyny przemocy rówieśniczej,

  • "Stać Cię na dużo więcej" - sztuka wspierania potencjału młodego człowieka,

  • "Co on taki wiecznie niezadowolony?" – sztuka rozpoznawania depresji u młodych ludzi,

  • "O tym na pewno Ci nie opowiem…" – funkcjonowanie młodego człowieka przeżywającego kryzys psychiczny,

  • „Już więcej tego nie zniosę” – zachowania autodestrukcyjne i myśli samobójcze wśród dzieci i młodzieży,

  • "Co Ty o tym wiesz…" – Co powinni wiedzieć rodzice o problemach dzieci i młodzieży?,

  • "Nie powiem…" – bariery w ujawnianiu wykorzystania i przemocy wobec dzieci,

  • "Jestem gruba i brzydka…" – zrozumieć problem zaburzeń odżywiania u młodych ludzi,

  • „Ale odjazd…” – problematyka środków psychoaktywnych wśród młodzieży.

Przykłady szkoleń dla dzieci i młodzieży:

 

  • „Chcesz z liścia?” - rozwiązywanie konfliktów bez przemocy,

  • „Nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz” – wykorzystanie Internetu oraz zagrożenia z niego płynące,

  • ”Zobaczysz, co o Tobie napisze…” – cyberprzemoc wśród młodzieży i dzieci,

  • „No nie bądź frajer napij się” – zagrożenia uzależnieniami od alkoholu i nikotyny,

  • „Prawie jak na Oksfordzie” – sztuka dyskusji dla dzieci i młodzieży,

  • „Smaki życia” – dopalacze wśród młodzieży,

  • „Więcej tego nie mogli zadać?” – sztuka motywowania do nauki,

  • „Zaraz Cię trzepnę” – przemoc rówieśnicza,

  • „Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego” – budowanie zespołu i właściwych relacji,

  • „Jak nie drzwiami to oknem” – sztuka kreatywnego myślenia,

  • „Daj mi spokój” – sztuka asertywności,

  • „Jestem fajny” – sztuka akceptacji i pewności siebie,

  • „Stres nie dres” – sztuka radzenia sobie ze stresem,

  • „Czujesz to?” – zdrowa ekspresja emocji,

  • „To ja…” - odnajdywanie siebie i dostrzeganie swoich potrzeb,

  • „Dam radę” - odkrywanie swojego potencjału i rozbudzanie poczucia własnej wartości,

  • „Czas - start” – efektywne planowanie swojego czasu,

  • „W punkt” – właściwe określanie celów i ich efektywna realizacja,

  • „Coś z geniusza” – jak się uczyć, żeby się nauczyć,

  • „Przyjaciel” - sztuka budowania relacji rówieśniczych.

W celu zgłoszenia zapotrzebowania prosimy o kontakt:

bottom of page