Szkolenia, warsztaty i prelekcje
W ramach swojej działalności Fundacja organizuje szkolenia, warsztaty i prelekcje tematyczne dla dzieci, młodzieży oraz rodziców, pedagogów i wychowawców.
Przykłady szkoleń dla rodziców, wychowawców, pedagogów:
-
„Sto razy już Ci powtarzałem…” – narzędzia skutecznej komunikacji,
-
„Jak do ściany…” – sposoby dotarcia do dziecka, które wszystko neguje albo milczy,
-
„I co ja mam zrobić?” – skuteczne poradnictwo dla dzieci i młodzieży,
-
"Jak przekonać kogoś do swoich racji?" – skuteczne strategie skutecznej komunikacji perswazyjnej,
-
„Jakoś leci…” – sztuka zachęcania młodzieży do otwartej komunikacji,
-
"To dziecko potrzebuje pomocy" - jak pracować z rodzicami ”trudnych” dzieci,
-
"No nie fajnie" - o potrzebach dzieci i młodzieży w trudnych sytuacjach życiowych,
-
„Weź się w końcu ogarnij” – obniżony nastrój i myśli depresyjne z perspektywy młodego człowieka,
-
"Chyba się potnę…" – skąd ta autoagresja u dzieci i młodzieży?,
-
„Dlaczego to robisz?” – skąd bierze się autoagresja wśród dzieci i młodzieży?,
-
"Tu na pewno tego nikt nie doświadcza" – efektywny program profilaktyki przemocy rówieśniczej,
-
„Czas na miłość” – jak rozmawiać z nastolatkami na te tematy?,
-
"Coś wymyślę" – narzędzia pracy z dziećmi i młodzieżą,
-
"Dajcie wy mi wszyscy święty spokój…" – rozpoznawanie i skuteczna reakcja na kryzys emocjonalny młodego człowieka,
-
„Już nie mogę…” – jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu w pracy z dziećmi i młodzieżą?,
-
"Daj mi spokój…" – rozumienie i skuteczne reakcje na złość młodych osób,
-
"Wiecznie tego za Ciebie robić nie będę" - jak wspierać dziecko w usamodzielnianiu się?,
-
"Brawo geniuszu…" – sztuka chwalenia i … ganienia,
-
„Ty nic nie ogarniasz…” – skuteczna komunikacja z dziećmi i młodzieżą,
-
"Wszystko w porządku, daj mi spokój wreszcie" - Jak rozmawiać z dzieckiem, które nie chce rozmawiać o swoich problemach?,
-
"Cyberprzemoc" – jak zapobiegać niebezpieczeństwom w Internecie?,
-
"Tak, pogadaj sobie jeszcze…" - skuteczna komunikacji z młodymi ludźmi,
-
"Moi rodzice są naprawdę spoko" – kluczowe elementy dobrej relacji z dziećmi i młodzieżą,
-
"Bez kitu…to tylko net" – tworzenie zasad bezpiecznego korzystania z Internetu,
-
"Chroń dziecko w sieci" – o wpływie szkodliwych treści w sieci na dzieci i młodzież,
-
"One teraz tak wszystkie?" - przemoc rówieśnicza, o co w tym wszystkim chodzi?,
-
"Nie tego Cię uczyłam…" - wpływ presji na zachowania i życie młodych ludzi,
-
"Weź pokaż temu frajerowi…" - przyczyny przemocy rówieśniczej,
-
"Stać Cię na dużo więcej" - sztuka wspierania potencjału młodego człowieka,
-
"Co on taki wiecznie niezadowolony?" – sztuka rozpoznawania depresji u młodych ludzi,
-
"O tym na pewno Ci nie opowiem…" – funkcjonowanie młodego człowieka przeżywającego kryzys psychiczny,
-
„Już więcej tego nie zniosę” – zachowania autodestrukcyjne i myśli samobójcze wśród dzieci i młodzieży,
-
"Co Ty o tym wiesz…" – Co powinni wiedzieć rodzice o problemach dzieci i młodzieży?,
-
"Nie powiem…" – bariery w ujawnianiu wykorzystania i przemocy wobec dzieci,
-
"Jestem gruba i brzydka…" – zrozumieć problem zaburzeń odżywiania u młodych ludzi,
-
„Ale odjazd…” – problematyka środków psychoaktywnych wśród młodzieży.
Przykłady szkoleń dla dzieci i młodzieży:
-
„Chcesz z liścia?” - rozwiązywanie konfliktów bez przemocy,
-
„Nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz” – wykorzystanie Internetu oraz zagrożenia z niego płynące,
-
”Zobaczysz, co o Tobie napisze…” – cyberprzemoc wśród młodzieży i dzieci,
-
„No nie bądź frajer napij się” – zagrożenia uzależnieniami od alkoholu i nikotyny,
-
„Prawie jak na Oksfordzie” – sztuka dyskusji dla dzieci i młodzieży,
-
„Smaki życia” – dopalacze wśród młodzieży,
-
„Więcej tego nie mogli zadać?” – sztuka motywowania do nauki,
-
„Zaraz Cię trzepnę” – przemoc rówieśnicza,
-
„Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego” – budowanie zespołu i właściwych relacji,
-
„Jak nie drzwiami to oknem” – sztuka kreatywnego myślenia,
-
„Daj mi spokój” – sztuka asertywności,
-
„Jestem fajny” – sztuka akceptacji i pewności siebie,
-
„Stres nie dres” – sztuka radzenia sobie ze stresem,
-
„Czujesz to?” – zdrowa ekspresja emocji,
-
„To ja…” - odnajdywanie siebie i dostrzeganie swoich potrzeb,
-
„Dam radę” - odkrywanie swojego potencjału i rozbudzanie poczucia własnej wartości,
-
„Czas - start” – efektywne planowanie swojego czasu,
-
„W punkt” – właściwe określanie celów i ich efektywna realizacja,
-
„Coś z geniusza” – jak się uczyć, żeby się nauczyć,
-
„Przyjaciel” - sztuka budowania relacji rówieśniczych.
W celu zgłoszenia zapotrzebowania prosimy o kontakt: